sobota, 15 września 2012

Bonus!

Imię: Kiara
Nazwisko: Savanah
Ksywka: Kira
Wzrost: 152 cm
Waga: 55 kg
Magia: Nieujawniona magia Ziemi
Historia:
Niegdyś Kira była bardzo wesołą dziewczyną, miłującą imprezy i zabawy. Należała do paczki Popularsów, czyli najbardziej lubianych ludzi w szkole. Jednak po wypadku sprzed roku, zamknęła się w sobie. Przed swoją przyjaciółką, Neco, wciąż ogrywa tą samą dziewczynę by nie przysparzać jej zmartwień. Na rozpacz pozwala sobie tylko w samotności, śpiewając w kącie smutne piosenki.








Ciekawostki:
  • W swoim pokoju ma własnoręcznie uszytego smoka.
  • Kiedyś jej ulubioną porą było lato, jednak od czasu wypadku woli zimę.
  • Ponad wszystko na świecie kocha książki o smokach. Potrafi też rozróżnić ich gatunki, co doprowadziło do nadania jej tytułu Smokolog przez Neco.
  • Często wplata do swoich wypowiedzi teksty piosenek.


Imię: Utajnione
Nazwisko: Nieznane
Ksywka: Konecomaru Kawai, w skrócie Neco
Wzrost: 172 cm
Waga: 72 kg
Magia: Nieujawniona magia Ziemi
Historia:
Neco nie lubi swojego prawdziwego imienia, więc używa przezwiska jakie nadał jej brat Kiry. Razem z Kirą, Troy'em i Ami należeli do Popularsów. Podkochiwała się w bracie Kiry, odkąd skończyła jedenaście lat i postanowiła za niego wyjść. Czasami pracowała jako modelka dla miejscowych magazynów.
Obwinia siebie o wypadek sprzed roku, który zmienił życie dziewczyn. Jednak nie pokazuje tego po sobie i kroczy przez życie z uśmiechem, oraz podniesioną głową.






Ciekawostki:
  • Jedyną "nie-kocią" rzeczą jaką posiada są buty.
  • Potrafi się bardzo dobrze bić.
  • Jedyną rzeczą której nie chce się pozbyć jest pluszowy tygrys, podarowany jej przez Troy'a.


Imię: Ialla
Nazwisko: Bustierov
Wzrost: 175 cm
Waga: 70 kg
Magia: Kontrahent lub Zbiornik Dajmona
Ekwipunek: Składany Kij
Historia:
Ialla od dziecka była przygotowywana do rządzenia krajem. Plany te zniszczył jednak Deliora przybywając do miasta, w którym aktualnie przebywała. Od tamtej pory nienawidzi wszystkiego, co związane jest z magią, bo jak uważa, odebrała jej wszystko co kochała. Poprzysięgła sobie, że pozbędzie się rzeczy która sprowadza na ludzi nieszczęścia. Jedyną formą magii, którą do pewnego stopnia toleruje, jest ta pochodząca od Trevor'a. Należy on do starożytnej rasy, zwanej Eevie i jest jej jedynym przyjacielem. By ukryć fakt, że przeżyła przed wrogami króla, ścięła włosy i udawała chłopaka. W wieku piętnastu lat dołączyła do zgromadzenia Kolorowych Smoków, by zdobyć informację o brakującym elemencie Kompasu. Dzięki zawartemu kontraktowi, ma do wykorzystania siedem życzeń. Zużyła tylko jedno, chciała przeżyć.
       Ciekawostki:
  • Na lewym biodrze ma pieczęć Kontrahentów

 I co sądzicie o moich bohaterach typu OC? Wiem, że nie wyglądają może idealnie ale Picassem nie jestem. Nawet nie pytajcie ile zajęło mi zrobienie trevorovatego Trevor'a. O Ialli nie wspomnę! Zresztą, nie będę was już zanudzać.
Ogłoszenie!
Razem z przyjaciółką stworzyłyśmy bloga z oneshot'ami. Używam tam pseudonimu Mami (za dużo Madoki) i chciałabym, byście czasem na niego zaglądnęli, przeczytali i może zostawili komentarz. Znajdziecie go tutaj.

4 komentarze:

  1. No, no a więc udało mi się zrobić te skany xD
    Ialla wygląda jak damska wersja Gray'a niby widziałam to już wcześniej, ale dalej nie mogę w to uwierzyć.! Ogólnie to fajne.
    Imię: Utajnione
    Nazwisko: Nieznane....
    Chciałabym się tak nazywać..xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi! Ślicznie rysujesz... *o* Aż się rozmarzyłam... I w pewnym sensie muszę się zgodzić z twoją przyjaciółką... Ialla wygląda jak żeńska wersja Gray'a :P Mimo to - jest DOBRZE! A nawet bardzo! Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś pojawią się jakieś bonusy. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Co ja mogę powiedzieć? Dziewczyno, piszesz bardzo ciekawie! W każdym rozdziale, o ile była taka możliwość z notek śmiałam się przeogromnie i uważałam, aby śmiechem nie obudzić rodziców. Czułam sie tak, jakby twoje rozdziały nie były napisane, a były kojelnymi odcikami Fairy Tail od samego początku ;3 Dobrze oddajesz charaktery postaci. Z rysunków podoba mi się Ialla. Możesz mnie informować o nowych notkach? Ale na gadu, bo tu nie mam jeszcze swojego bloga z opowiadaniem (6596525, z góry arigato)
    I mam nadzieje, że mój komentarz cię nie zanudził ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Boże!!! Czy ty mnie kiedyś spodkałaś na ulicy lub gdzieś?!?! Kira wygląda dokładnie jak ładniejsze wersja mnie!! Wielkie arigatou ci za to!! Wiem, może to trochę samolubne, ale lubię się dowartościowywać, bo na codzień nikt mi takich niespodzianek nie sprawia... Świetnie rysujesz... Chciałabym tak... A ta Kira... Ten sam sposób zachowania, ten sam kolor włosów... SUGOI!!!!

    OdpowiedzUsuń